L’ESCOLA OBERTA DEL VI CATALÀ OBRIRÀ LES SEVES PORTES EL MES DE SETEMBRE
Comparte:

 

La primera edició de l’Escola Oberta del Vi Català se celebrarà finalment a partir del mes de setembre.

L’Escola, que devia arrencar les classes el passat mes d’abril, es va veure afectada també per la crisi sanitària de la Covid-19, que va impossibilitar la realització de les classes presencials, necessàries per als tastos que estan previstos en cada una de les sessions formatives.

Els directors, Jordi Alcover i Silvia Naranjo, responsables de La Guia de Catalunya, han decidit traslladar les classes al setembre per garantir les millors condicions del curs als alumnes inscrits.

El curs arrencarà el dissabte 5 de setembre, i s’allargaran fins al 14 de novembre.

L’espai on s’impartiran les classes, tal com s’havia anunciat en primera instància, serà el bar de vins i restaurant El Tros Vall Llach (carrer Mallorca, 303), i s’han tornat a obrir novament les inscripcions a través de la pàgina web de La Guia de Vins de Catalunya.

L’Escola Oberta vol ser, a més d’un espai de formació, un lloc per a l’anàlisi del context actual del vi català i de la seva història.

L’objectiu és facilitar, mitjançant els continguts teòrics i pràctics, un element crític imprescindible per a l’activitat present i futura dels professionals del sector, així com dels consumidors interessats pel món del vi, i en especial pel vi català.

L’Escola Oberta del Vi Català està adreçada tant a professionals en actiu que vulguin millorar els seus coneixements sobre vi català, com a aquells consumidors inquiets que vulguin conèixer el sector amb més profunditat, passant per alumnes d’hoteleria i restauració o emprenedors que vulguin obrir el seu propi negoci de vi català.

Barcelona, 28 de juliol de 2020 Fuente: PCatS Comunicació

Comparte:

Articulos relacionados

LA DO TARRAGONA ORGANITZARÀ MICROTASTOS A LA FIRA ÀPAT TARRAGONA

LA DO TARRAGONA ORGANITZARÀ MICROTASTOS A LA FIRA ÀPAT TARRAGONA La Denominació d’Origen Tarragona serà present a l’edició tarragonina de la Fira Àpat, que se celebra del 25 al 27 d’aquest mes en el Recinte Firal de Tarragona. La DO Tarragona comptarà amb un estand...

¿Seguimos conectados?

¿Quiénes somos?

Descubre quién está detrás de este proyecto, enamorados de la cultura enológica y comprometidos en dar a conocer los mejores vinos.

Traducir »